Meniu de botez

Se apropie botezul (simbata) si trebuie sa gatim. Va fi un eveniment in familie – e drept, o familie de aproximativ 25 de insi. In seara asta, ne-am adunat si am incercat sa cream meniul. Ne-am adunat virtual, de fapt, pentru ca unii eram pe net, altii la telefon, si doar doua dintre noi ne aflam, fizic, in acelasi spatiu. Dar am ajuns la niste idei destul de inchegate. O sa vi le enumar si apoi astept pareri, sugestii, reclamatii, oftaturi si alte injuraturi.

Spuneam ca ne-am gindit. Si, intrucit sintem multi si cu gusturi (foarte) diferite, am ajuns la concluzia ca, din fiecare „fel”, trebuie sa avem doua produse. Cel putin. Adica sa oferim alternativa. Daca cineva nu maninca carne, de exemplu? De ce sa-i rapim placerea de a minca si antreu, si ciorba, si felul doi si felul trei? Asa incit proiectia pentru simbata arata astfel:

– antreuri: salata de ton, salata de pui cu ananas si telina (si maioneza), crema de brinza sau salata tzatziki (o sa decidem miine, la fata… supermarketului), probabil oua umplute (reteta familiei, cu slanina afumata… de unde se deduce ca exista o justificare pentru tonajul unora dintre noi), probabil salata boeuf (reteta imbunatatita, cu… boeuf de pui) si chiftelute rotunde.

– ciorba: una usoara (poate o supa) si una grea (burta? – ne mai gindim; sau perisoare). Sau ciorba a la grec?

– „felul doi”: friptura de pulpa de porc la tava impanata cu ce o sa-mi treaca prin cap si doua-trei tipuri de garnituri: legume mexicane la abur, probabil piure (sint unii…) si nu mai stiu ce (aici e locul unde o sa ma ajutati voi).

Desert: vreo trei torturi, unul de piscoturi cu ness si frisca, unul de mere si unul clasic. Sau salata de fructe si placinta cu brinza dulce si stafide. Inca ezitam, ca, de altfel, la tot meniul.

Deci, cine ne ajuta sa ne hotarim?

7 responses to “Meniu de botez

  1. Ca garnitura in sezonul asta imi place mereu fenicul (chimen dulce, finocchio) la cuptor. E foarte easy si face bine la stomac. (a propos, ai incercat sa bei ceai de fenicul? Sora mea cu 4 copii asa a reusit sa imbunateasca situatia cu dureri de burta).

  2. zilnic, ceai de fenicul eu il fac, el il scuipa afara…
    aici i se spune fincen
    din pacate, acum nu au la hypermarketuri fenicul. la nici unul…

  3. Nu, TU trebuie sa bei ceaiul. Tot timpul. Ca intra in lapte😀

  4. aha… multam de sfat!
    habar n-am avut. o sa incerc si remediul asta… (desi are si ceva efecte colaterale nedorite)

  5. da? eu beau mereu ceaiul de fenicul cand am dureri de stomac, deocamdata nu am avut nici un efect colateral! Care ar fi?

  6. eu am alaptat doi copii si am baut doar ceai de fenicul, e cel mai tare si mai bun, copiii nu au avut niciodata colici si laptele sa facut din plin. Merita incercat. E super!!!!!!

  7. mercic. o sa va urmez sfaturile.

Lasă un răspuns

