Despre morcovi

Cindva, nepoata mea cea creativa s-a apucat sa testeze un aparat de-ala de curatat legumele pe tot ce a gasit prin bucatarie. Cind s-a plictisit de mere, a trecut la morcovi. Temeinic. Bietul morcov, cind a scapat din miinile ei, nu mai era defel… morcov. La mijloc se subtiase strasnic, iar cind il tineai in mina, se indoia de la mijloc si flutura in jos. Iar nepoata-mea, cu simtul umorului care o caracterizeaza, l-a chemat pe taica-sau, sa-i arate „un morcov falnic”. Inutil sa spun ce fata a facut bietul om, instantaneu…

Azi am curatat, pentru a doua oara (in my life) morcovi fierti necuratati. E vorba de soiul acela crescut in apa, care aproape nu are nevoie nici de spalare. Dupa ce i-am fiert la aburi, prima oara (pentru Craciun) am petrecut o minunata ora chinuindu-ma sa-i epilez fara sa pierd prea mult din ei (nu fiersesem destui pentru salata boeuf…). La ultimul, insa, am descoperit Graalul: pielea fina a morcovului se putea prinde si trage (dare I say, ca un prezervativ) in jos, spre virf. Azi am inceput direct cu metoda care pare desprinsa din Kama Sutra. N-a mers la toti – ci numai la exemplarele perfecte, fara defecte, fara curburi, fara probleme. Probabil, ca in viata.

4 responses to “Despre morcovi

  1. La multi ani !!! Multa sanatate si fericire in anul ce vine!

  2. Tare fain blogul! Sunt un mare fan, multumim ca scrieti, si sa o faceti cat de des puteti!

    Numai sanatate si fericire si toate cele bune!!!

  3. Interesant, dat nu vrei sa adaugi putin umor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da,o da click pe numele meu

    • Nu, multumesc mult, Maria. Umorul, pentru mine, vine din scriitura sau deloc. Pozele „dragute” nu sint genul meu. De altfel, nici chestiile romantico-siropoase.
      Nicu: multumesc de aprecieri. Sper sa pot scrie des – desi o sa fie o provocare…

Lasă un răspuns

