Va zic in direct. Aproape live. Sau online. Acum si aici se intimpla gateala. Adica la televizor. Adica aici.

11.01.08 03:52:42

E tirziu in noapte, am trimis comunicate de presa pina mi-au amortit degetele (deh, o data-n viata faci ceva memorabil:D), iar acum ascult cu coada ochiului emisiunea de gatit de pe acasaTV. Stiu ca voi nu o vedeti, asa ca v-o povestesc eu: cum v-am spus – live. Tanti aia a amestecat niste brinza de vaci cu marar, a asezat-o pe niste bucati de sunca. Pina aici nimic neobisnuit. Poate doar faptul ca eu am parte de un divertisment asa, la ceas de dimineata. E minunata viata, nu? Chiar daca nu pot tine sonorul deschis, din motive de oameni care dorm in camerele alaturate si prost izolate fonic, totusi vad cum face reteta si inteleg. Bine, am inteles tot, mai putin doua lucruri: de ce a ras-fiert brocoli-ul, ca se stie ca-si pierde proprietatile nutritive prin rasfierbere. Si 2, ce era amestecul de la sfirsit cu consistenta de compozitie de sufleu. Bineinteles, numele retetei nu mi-a ramas strain, Hermes mi-a ris in nas si de data asta. Ca la toate posturile de televiziune pentru gospodine, posturi care se respecta, fireste, a aparut frumos numele produsului (Rulouri de pui pe pat de conopida), iar apoi ingredientele. Eram prea preocupata cu interactiunea om-masina (azi e vorba de o noua tastatura, pe care nu o cunosc destul cit sa o folosesc orbeste, in sensul cel mai propriu al expresiei), asa ca nu va pot spune decit cele esentiale: 1 conopida, 1 brocoli, 6 felii piept pui, costita afumata, smintina, brinza si marar.

One response to “Va zic in direct. Aproape live. Sau online. Acum si aici se intimpla gateala. Adica la televizor. Adica aici.

  1. • 18.01.08 10:43:21, jan102
    ddfvcvbxc
    • 07.03.08 12:49:28, gajadilla
    mersi. te-am bagat in seama, acum trebuie ca te simti mai bine.

Lasă un răspuns

