ultima zi cu 2.1

04.02.08 16:52:19

Azi e ultima zi cind 2.1 sta la mine in gura. De miine va deveni istorie – sau amuleta. Din aceasta postura, am sa va povestesc despre (din nou…) mincarea moale.

Deci, va doare un dinte. Nu oricare, unul din cei cu care se produce prima etapa a ingerarii mincarii – ruperea (sintem niste mici lupi, nu are sens sa ne facem iluzii cu civilizatia &stuff). Deci un dinte din fata. Nu aveti altceva de facut decit sa va ginditi la alternative.

Eu am gasit, cum spuneam mai inainte, combinatiile de iaurt cu fructe (pe care le-am extins la iaurt de baut „Breakfast Drink” de la Pro X (l-am baut dupa amiaza, dar cred ca nu prea are importanta), laptele cu cacao (are si tnuva, are si Brenac, au mai multi – dar eu doar pe astea doua le-am incercat…) si, aseara, ceva oarecum solid. Anume, un pilaf asa-zis bulgaresc, in care am ingramadit: broccoli, morcov, pastirnac, fenel, ceapa alba si ulei de masline. Si, la sfirsit, am adaugat o mina de masline verzi, adevarate (aduse de-a dreptul din Italia, mersi, mama). Le-am fiert frumos, la foc nu prea mare. Am condimentat, patrunjel uscat, alte ierburi aromatice tocate marunt pina la imposibila recunoastere, sare, nucsoara rasa. Sa zic iar mmm?

Lasă un răspuns

