Uger de vacuta. Sau era de purcica?

03.03.08 03:36:37

Nu-i asa ca suna ciudat? Bine, eu banuiesc ca, in dulcele si grasul stil romanesc, asta trebuie ca e o delicatesa. Am citit prima oara despre uger de vacuta intr-o carte. Eram mica, citeam mult, mai ales la masa – si-mi imaginam unele din mincarurile alea de parca erau aievea. Ei, sa nu va inchipuiti acum ca eu am tinut minte in ce carte am citit asta cu vacuta. Nuuuu… Dar am asociat povestea cu Domnul Vucea si acum, pentru voi, am cautat-o pe net. E interesant sa vad, daca o recitesc, de mai am aceeasi senzatie. Si nu legata neaparat de uger, ci de toate mincarurile alea insirate, de caldura de afara versus racoarea bauturii… De drum versus popas… De tihna versus graba.

One response to “Uger de vacuta. Sau era de purcica?

  1. • 03.03.08 08:36:37, hadean
    Mi-am adus aminte citind ca si textele simple si fara multe ‘flori” in colturi pot fi frumoase. Si inca ceva: indiferent de secol si oranduire oamenii au ramas la fel. Multumesc, dragut din partea ta:-)

Lasă un răspuns

