Salata boeuf de cod

26.01.08 19:21:28

Azi am fost la o aniversare. A fost frumos. Eu tocmai mi-am sectionat unul dintre cei (doi) mai frumosi dinti ai mei – din fata. Asta noapte, cind nervii m-au impins sa-mi infig dintii in ceva (tare). Asa ca azi am fost un bebelus care minca cu grija, pe linga dintele care nu stiu in ce se mai tine… Am sorbit supica. Am mincat fara efortul de a mastica salata boeuf… Dupa care am ajuns la farfurie… unde era ton fiert. Laura a asezat salata boeuf peste un cod fiert, condimentat si scurs bine. Amestecul, desi atipic, a fost delicios.Si usor de… mestecat si inghitit. Apoi crap, dar la tava, cu legume deshidratate si condimente. Si, fireste, tort. Foarte moale.

Toata masa a fost facuta parca special pentru dintele meu moale. Care, de miercuri-joi, o sa devina amuleta. Sper:)

Lasă un comentariu