Nebunia Craciunului

19.12.07 14:02:40

De ceva vreme, sint in faza trufelor de ciocolata, am gasit acum aproape o luna unele taaare bune la Carrefour, Truffes Fantaisie/Eclats de Caramel, frantuzesti, intr-o cutie neagra, era sa zic stilata, dar nu-mi place cuvintul. am cumparat o singura cutie, nestiind ca va fi si ultima. Ca dupa invazia de Mos Nicolae, se vor termina toate dulciurile. am mai cautat de doua ori cutia neagra cu portocaliu… Nimic. Apoi am gasit altele, cu cognac, intr-o cutie aurie, la 200 de grame, mult mai amare si cu mult mai multa cacao pe ele.

Iar de citeva zile… nimic. Umblu prin hypermarketuri, la concurenta cu alte citeva sute de mii de oameni care alearga innebuniti dupa cadouri si mincare. E drept, din motive de punct de statie prost ales, eu am serile (foarte) libere si am timp sa colind realmente magazinele. Nu ma grabeste nimeni si nimic, poate doar ideea sa nu pierd ultimul autobuz spre Piata Alba Iulia. Umblu prin hypermarketuri, relaxata, zimbitoare, ma uit la produse.

Da, stiu. Vine Craciunul. De aia restul oamenilor sint nervosi si injura, albesc peste noapte de grija cadourilor cu care mass media i-a obisnuit pe copii ca trebuie sa asocieze sarbatorile. Am fost aseara in Auchan, minata de acelasi nestavilit impuls de a consuma. Trufe. Nimic… Adica ba da. Sute de mii de produse, dispuse altfel decit in cunoscutele (de mine) Cora, Carrefour s.a. Am gasit, printre altele, fructe de mare in mai multe variante, congelate toate (din pacate, nu am unde gati cit stau in Bucuresti, asa incit am lasat cu regret punga de calamari si coropisnite si alte fructe… de mare.

Dar nu trufe. M-am invirtit o gramada. Am cautat prin toate rafturile… Am iesit la noua jumate, dupa doua ore de shopping hazliu, in care m-am abtinut de la toate tentatiile – gastronomice.

PS: am colesterolul si trigliceridele sub limita. Astept felicitarile!:D

One response to “Nebunia Craciunului

  1. • 21.12.07 14:59:29, cryptoriga
    O dezamagire trufele astea… Sint ca un barbat paros, de la care te astepti sa fie puternic, consistent – si care se apuca sa cinte ca o soprana… cu o voce subtirica

Lasă un răspuns

