Mese-pansament…

Mese-pansament

03.01.08 23:05:13

…gastric, fireste. Voi cu ce v-ati „dres” dupa?

Eu am incercat, post- festin, omleta cu brocoli (ceva litere se dubleaza, dar care?). Am luat copacelul de brocoli, am ras de pe el floricelele verzi, inchise (brocoli trebuie sa fie tinar si florile verde-inchis, nu verde deschis si in nici un caz galbene), cu ajutorul unui cutit, le-am amestecat cu oul, le-am batut bine (era cam… indesata compozitia), am condimentat si… in tigaie. A iesit foarte densa, ca o placinta – dar foarte satioasa. Iar uleiul di sansa di oliva i-a dat un gust special.

Iar a doua zi am incercat al doilea pansament, mai drastic, clementine cu biscuiti populari. Absoarbe rapid toata grasimea. Plus ca senzatia e ca in copilarie, cind stai in casa la gura sobei si maninci biscuiti cu fructe.

Lasă un răspuns

