Masa visata

25.02.08 21:08:41

Stiti ca va ziceam ca am visat o masa mare plina cu de toate, si nu din alea de regim/cura, ci de-alea tipice de sarbatori romanesti? Ei, visul mi se va implini. Miine. E drept, am trudit toata ziua de azi ca miine masa sa fie imbelsugata si io sa uit ca imbatrinesc cu un an. Ba chiar, la concurenta cu sora-mea, am facut fiecare cite un tort – sa vedem care iese mai bun. Fireste, ACELASI tort (cum am fi putut compara un tort de mere cu un tort de pere? Nicicum, va spun eu. Asa ca miine o sa am doua torturi de mere, cu diferenta ca unul din ele e cu vanilie ca aroma, iar celalalt, cu esenta de rom).

Asa ca miine masa o sa fie acoperita cu: (in afara de fata de masa si tacimuri) salata de icre, oua umplute – cum se fac la noi, cu slanina afumata, nu cu peste sau pateu sau creme fine de brinza cu legume sau mai stiu eu ce chestii de alea subtiri… si probabil o salata. De salata, fireste, si cu ceva macrou si boabe de porumb si probabil si cu ceva maioneza ramasa de azi.

Dar acum va las ca se fac 45 de minute de cind am bagat tortul in cuptor si tre’sa ma duc sa vad ce a iesit. Hai la multi ani!

One response to “Masa visata

  1. • 25.02.08 22:26:42, hadean
    Ce e mai bun decat un tort de mere? Evident, doua. La multi ani.
    • 27.02.08 12:16:22, gajadilla
    Au fost bune amindoua:)
    • 27.02.08 12:58:11, hadean … Sterge
    Cumva asa, instinctiv, n-am nicio indoiala:-)

Lasă un răspuns

