In cautarea vinului pierdut

23.12.07 11:20:58

Oricit am strimba noi din nas cind zicem „documentar de TVR”, totusi… Sint foarte bine facute. Ma uit acum la „In cautarea vinului pierdut”, cu un Cosmin Zidurean traznit, care face duble pe magar, dar care poate vorbi si despre vinuri.

Si in ce termeni! In discutia cu Marian Vasile, enolog de la Sarica Niculitel, s-a luat de Cabernetul Sauvignon si l-a facut badaran. Am cugetat. Da, e un vin „badaran”. A cugetat si Marian Vasile, care a mai adaugat ca, in badarania lui, vinul asta impune. Dar ca nu suporta decit egali, pe masa, anume friptura de vinat…

Hmmm. Stiam eu ca unii sint mai poeti ca altii si enologii ceva mai mult. Si stiti de unde stiam? De la obiceiul caselor de vinuri de a adauga, recent, o mica descriere poetica a vinului pe eticheta din spate. De obicei, descrierile sint putin cam exagerate, dar sa asociezi Cabernetul Sauvignon cu un barbat, mai badaran si viril, care se ia la trinta doar cu un vinat, nu si cu un biet satean egal de-al lui…

Miine plec spre sat, unde o sa fac un Craciun morosenesc tipic. Revin cu noutati – printre altele si despre un vin „de buturuga” pe care tot astept sa-l beau de asta vara, de cind pindeam boabele sa se coaca.

One response to “In cautarea vinului pierdut

  1. • 23.02.08 01:34:37, mara
    onser,scrii bine…insa n-ai un nume si asta lasa senzatia de „sec”.
    oricum,lasand la o parte reclama(platita)in vin,desigur,mai cauta si alte informatii inainte sa ridici osanale rizibile…
    dak nu stiai inca,bucurestiul este un asa mic targ…
    • 23.02.08 02:02:53, gajadilla
    sincera sa fiu, n-am inteles nimic din ce ai scris. Osanale rizibile? Reclama platita? (in vin… hahaha, eu beau de doua ori pe an)
    Aia cu „n-am nume” si „bucurestiul e asa un mic tirg” le stiam si sint singurele lucruri pe care le-ai scris si pe care le-am inteles, dar nu inteleg nici legatura dintre ele, nici ce treaba are una cu blogul, si cealalta cu vinul. Oricum, in caz ca nu ai facut mai mult de o vizita pe blogul asta – la textul cu vinul, nu ai de unde sa stii ca asta e un blog de amintiri culinare, de experiente personale. Nu sint experta in nimic – nici in gastronomie, nici in vinuri. Scriu despre mine si ce vad si ce maninc si ce imi trece prin cap si ce-mi amintesc si ce-mi imaginez. Daca te ajuta sa-ti formezi o parere, mai cauta pe http://gadjodillo.wordpress.com si partea intii a gastromaniei, care e pe https://gastromania.wordpress.com.
    Poate ai sa intelegi ca nu tot ce poarta un nume e reclama (stiu, televizorul ne formateaza pina la punctul la care ni se pare ca tot ce poarta un nume e reclama; ei nu, realitatea e diferita). Si altele.
    Si inca ceva: esti cumva CMC?

Lasă un răspuns

