Desaga lui Mos Craciun – pentru gourmet-i

22.12.07 00:33:04

Si am fost la cumparaturi… cum tot predicam ca ar fi mai bine sa nu facem. Adica cu un carucior cu roti, gol. Si m-am intors cu el plin.

Am luat, pe rind: ceafa de porc, rozalie, separata in suvite fine de un strat invizibil aproape de grasime. Hering marinat, masline, champignoni, linte, ceapa rosie, pastirnac, morcovi, telina, telemea de oaie, cascaval de capra, ananas si mango, mere idared… si le-am pierdut sirul. Oricum, n-am terminat cu cumparaturile, miine urmeaza grosul.

Smintina, pulpa de porc fara os, masline doi, ca pe cele de azi le-am luat de test, fasole rosie cu bob mare, salata verde, orez nedecorticat, iaurt de oaie napolact, fructe uscate,

oh

se lungeste prea tare lista.

Oricum, combinatiile, desi nu sint infinite, sint multiple. O sa va tin la curent – si cu poze, ca sony alpha e mare maestru.

Lasă un răspuns

