Automatul

16.01.08 16:08:40

Stiti automatele alea de cafea? De fapt, eu nu beau cafea. Asa incit o sa le denumesc, generic, automate de capucino. Ca e mai sigur. Sa nu creada cumva-cineva ca m-am convertit la cofeina si d-astea, stimulente.

In restul tarii, sint mult mai multe si mai variate decit in Bucuresti. Nu stiu daca e vorba de autoritati locale mult mai permisive, despre universitati mai putin constipate la nivel administrativ, despre… mai multe si variate firme.

In Bucuresti, elite si alloys dallmayr. Cam pe astea le stiu eu. E posibil sa mai fie citeva. In Brasov, in gara, sint vreo patru automate, de la 2-3 firme, cu aceleasi preturi pentru toate produsele. Practic, ai de ales dintre 20 de produse diferite.

In Baia Mare, in toate institutiile, casa de cultura, universitatea de nord, prefectura, au cite unul-doua automate. Iesi in oras, ai treaba, o lista lunga de lucruri de facut si, daca nu te dai in vint dupa iesit prin club/bar/pub/cafenea, poti sa-ti iei cafeaua… to go. Adica la pachet. Bagi banu’, scoti paharu’… Sorbi pe strada si mergi in treaba ta, bei capucino-ul sau mokacino-ul sau cafeaua cu lapte sau ciocolata calda si te bucuri de soare. In Baia Mare, iarna asta a fost mai insorita decit Bucurestiul. Si, oricit de cald a fost, un capucino fierbinte in palma e o minune insorita.

One response to “Automatul

  1. • 18.01.08 12:41:32, tuvia
    mai erau vreo doua da uite ca am uitat cum se cheama.Oricum, sunt mizerabile, ar putea fi orice in afara de cappuccino sau cafea, sunt undeva sub capitolul „apa cu ness si zahar diluat.”
    • 18.01.08 13:19:41, gajadilla
    sa-mi fie cu iertare, dar de cite ori mi-am luat un capucino, a fost foarte bun
    acum nu stiu cum e cu cafeaua… ca nu-s bautoare de cafea
    • 18.01.08 22:20:50, tuvia
    well maybe i’m too pretentious. Cand e vorba de cafeina, i like my things to be perfect. Cappuccino cu multa spuma:) espresso, lapte fierbinte si spuma de lapte.Ma indoiesc ca cel din automat are asa ceva in el..
    • 19.01.08 00:03:46, blabla
    culmea e ca am baut un mokacino care e exact cum spui tu
    insa pentru ca era primul din viata mea, m-am gindit: ce dracu, asta are mai multa spuma.
    si se simtea separat gustul de cafea, de lapte si de ciocolata
    asta asa… de divertisment
    (sint tot io, incognito, ca nu pot intra in cont)

Lasă un răspuns

