Ananas si porc

21.03.08 04:35:39

Spuneam, mai demult, ca am o reteta de vreme rea: pulpa de porc slaba, champignoni scazuti in sosul lor propriu si apoi amestecati cu carnea, ceapa lasata doar la fiert, smintina (obligatoriu) si ceva condimente sau alte ingrediente, dupa ce se mai gaseste prin dulapul-camara. Cum ar fi boabe de porumb, flori de brocoli (doar florile, rase cu cutitul direct in ceaun). Iar azi – in fapt, ieri, ca e cam 4.34 dimineata – am mai gasit un ingredient: in timpul fierberii laolalta a celor de mai sus, bucatele mici de ananas, direct din conserva. Da un gust deosebit sosului pentru carne-ciuperci-smintina.

Fireste, totul se serveste cu paste de calitate, fierte al dente.

Pofta Buna!

One response to “Ananas si porc

  1. • 21.03.08 21:52:48, hadean
    bun bun:-)
    am si eu ananas in frigider. si ma voi limita la el, las ciupercile si porcul in pace cateva zile pentru ca ieri am mancat un ciolan. asa, ca de regim:-)
    • 21.03.08 22:59:58, gajadilla
    da, trec si eu la mango de miine…

Lasă un răspuns

