crispy strips

… era o sarbatoare. Sarbatoarea eram noi, care ne iubeam, si crispy strips din castronul adinc de portelan. Luai doua portii, le aduceai „acasa”; ne asezam, goi, in pat, cu mincarea calda intre noi. Prima oara a fost chiar prima oara. Nu eram obisnuita cu gustul ala, era asaaaa de bun, moale si iute in acelasi timp, sosul pervers care mi se insinua pe gitlejul virgin, virgin la sosul Glenn si obisnuit doar cu tine…

Azi am mers la KFC pentru prima oara. Dar in alt loc decit cel din care mi-aduceai mincarea dragostei. De la Unirii. Am intrat. Lume multa, un abur de cantina chinezeasca, oameni atit de multi si enervanti in graba lor de a-si lua de mincare incit ma faceau sa ma simt obsoleta, asa, cum venisem eu mai mult din foame de tine. am ajuns in fata; nu stiam ce sa cer, remember, eram pentru prima oara acolo… M-am inteles cu domnisoara (ana, scria pe ecuson), mi-a dat bucatelele si sosul si servetelul umed care-ti placea atit, restul si doua paie (nu comandasem bautura…). Am colindat cu gentile mele si tava pina am gasit un loc, acela, aproape in picioare, locurile celor single veniti acolo doar pentru a quickie. Si am inceput a minca din tine.

Lasă un răspuns

