Tortul a propos de rien

Azi am facut un pseudo-tort. Unu’ micut, intr-un vas de lut.

Mi-a venit ideea cind ma intorceam de la Kaufland, cu geanta mea de cumparaturi pe roti (incap chestii multe in ea). Luasem frisca hu-la-la, stafide, ananas. Fara sa le leg de nimic, asa mi-au picat in mina si asa le-am luat. Pe drum insa m-am gindit ca as face ceva. Dulce. Dar ce?

Apoi a trebuit sa decid ce vreau de 4 mii in loc de rest (40 de bani). De la chiosc. Si am zis in gluma sa-mi dea biscuiti. De aia tip beurre, 60 de mii kilu. Cind am ajuns acasa am stiut exact. M-am apucat sa bat frisca, am desfacut conserva de ananas, am aruncat o mina de stafide in zeama de la ananas. Apoi am inmuiat biscuitii in zeama, i-am intins in vasul de lut, peste ei am pus stafidele umflate, ananasul taiat, felii de para si deasupra, frisca. Mmmm…

One response to “Tortul a propos de rien

  1. ahahah, acel Mmmm de la final este eminamente libidinos
    Esti o grasa pofticioasa si lubrica:)

Lasă un răspuns

