Recuperare: masa de Paste. 2007

Ieri a fost Pastele. Am ciocnit oua rosii, am mincat o prima masa rece. Mincam pe rind, eu si V. Avem o masuta improvizata pe doua scaune, peste care am pus o planseta melaminata. Astea sint conditiile; in garsoniera noastra inchiriata, unde am reusit, de curind, sa inghesuim si pianina Paul Scharff, nu avem loc pentru o masa. De fapt, am avea loc, dar ne-ar incurca teribil. Garsoniera tine loc de atelier pentru V., de dormitor si birou pentru mine, de sala de mese. Ma rog… asta e singura ocupatie pe care o avem constant si pe care o indeplinim cel mai prost.

Asadar, am mincat oua rosii, cascaval de oaie Napolact (citesc ambalajul, in timp ce maninc; obicei prost din copilarie, sa-mi atirn privirile de orice text scris, in timp ce mestec la nesfirsit o mincare nu tocmai gustoasa). Masline maronii, mici si cu gustul ala de masline, pe care mi-l amintesc din copilarie. Castraveciori cornichon, in otet si boabe de mustar, pe care i-am cumparat din real,-. Noroc cu kypermarketul asta, deschis recent, ca ma saturasem de mincarea de la Kaufland. Si cam atit. Asta a fost prima masa, a doua si a treia. Totusi, spre seara, ingredientele se cam terminasera, maslinele nu mai erau, la chiosc era inchis (e Pastele!, for Christ’s sake, macar azi sa tina si ei inchisa pravalia cu tentatii). Asa incit am baut o jumatate de sticla de iaurt “Calitatea” – masa mea glucidica.

Apoi nimic (doar televizorul si blogurile – ale mele si ale altora)

Lasă un răspuns

