Prinzul 13 sept

Prinzul s-a desfasurat in trei etape. Mai intii, aflindu-ma io cu finii mei in centru, am intrat la brutaria Bizo (Biz0-n, citea alex glumet), unde am fost indemnati sa luam o bucatica de placinta cu crema de ciuperci. Aveau scobitori in ele, erau vreo 14 pe o farfurie. Am luat – bune. Proaspete. Crema de ciuperci, moale si gustoasa. Care va sa zica, apetaizaru’…

Am mai mers asa, o bucata, dupa care am intrat la Billa. Am luat o cutie de Feta Delis (in fapt nu e feta, e o brinza tip feta), vreo 61 de mii si o ciocolata Schogetten cu caramel, 25 de mii. E din patratele detasate: sase rinduri a cite trei bucati, cu cite o steluta indentata pe fiecare. Sint puse mai intii intr-un carton si abia apoi in staniol si apoi intr-o cutie rigida de carton. Buuun! Felul principal al mesei de prinz (evident, vorbesc despre ciocolata, brinza am dus-o acasa).

Apoi m-am mai invirtit o bucata, prin oras, in timp ce mincam, bucatica dupa patratel de ciocolata. In dreptul cofetariei Violeta, m-am certat zdravan la telefon cu V., motiv de auto-gratificare cu (alt-)ceva bun. De la McDonalds. Ham cu maioneza, varianta mix. Adica: se desface hamburgeru’, mai intii hirtia, apoi se ridica chifla de deasupra. Se ia maioneza, se desface, se scurge, prin presarea intre degete a pachetelului, toata maioneza, se face un model la alegere pe „chiftea” (ma scuzati, chiftelele maica-mii arata altfel… dar, ma rog…), apoi se aseaza la loc chifla. Se maninca in doi timpi si trei miscari (cineva ma intreba, o sa pun si retete pe blogul asta? Fireste, asta a fost prima). Deci, desertul. Am intrebat si despre un shake royal, dar era cu baza portocalie. Le prefer pe cele albe…

Pachetelele de maioneza, care in romania costa uplimentar (in olanda nu) sint, inca, din soiul ala de tip mostra-de-sampon-gratis. Adica le poti stoarce. Am fost insa la McDonalds in Ungaria si Olanda si m-am chinuit o gramada sa „torn” maioneza dintr-un recipient de tipul mostra-de-gem-de-visine-ca-pentru-mic-dejun-scirbos-si-zgircit-in-hotel-romanesc, din acelea pe care oricum nu le poti folosi decit pentru inmuierea a o bucata de cartof prajit in respectiva maioneza, peste hamburgerul meu dezvirginat, care astepta impudic pe hirtia care-mi spunea cit o sa ma ingras dupa ce o sa maninc toate alea.

Lasă un răspuns

